Case study

Ogromna impreza zrzeszająca ludzi kochających podróże, wyzwania, mających wspólny mianownik – góry. Jubileuszowa edycja Festiwalu Górskiego w Lądku-Zdroju pod wieloma względami była wyjątkowa, choćby z uwagi na wyzwania związane z pandemią. Działając z zespołem Another Point miałam okazję współtworzyć działania komunikacyjne, marketingowe i PR dla miejsca, które we wcześniejszych edycjach odwiedzałam jako uczestniczka.

Lądkowy Festiwal ze strony organizacyjnej tworzy grupa kilkudziesięciu osób, które przez lata wspólnych działań wyspecjalizowały się w poszczególnych obszarach. 

Wydarzenia w programie zaczynały się zazwyczaj o godzinie 8.00, trwały do późnych godzin. A wszystko trakcie obostrzeń i restrykcji, którym trzeba było się podporządkować.

Marketingowych wyzwań było dużo, 25. Festiwal Górski w Lądku trwał aż 10 dni, co z jednej strony dawało oddech przy rozbiciu wydarzeń w czasie, ale z drugiej – to więcej dni, w których coś może zaskoczyć.

Szczegółowe działania:

– public relations
– strategia komunikacji
– media relations
– press release
– social media: Facebook, Instagram
– obsługa platformy zakupów biletów online